søndag 21. desember 2008

Et par tøfler tilhar det også blitt.

Må tove de en gang til for de ble litt større enn jeg hadde tenkt.
Ellers så henger forkjølelsen i ennå, selv om formen er litt bedre. Hoster meg gjennom nettene og det er slitsomt.
Eileen er frisk og rask igjen, heldigvis. Har vi samme forkjølelse er nok jeg også helt bra i løpet av en dag eller to. Krysser fingre for det!
Har ganske mye igjen å gjøre før julaften. Noen flere gaver må kjøpes inn og litt mer rydding i heimen må til. Og noen få kaker skal bakes.
Men siden formen har vært så dårlig og alt er forskjøvet, blir nok endel av planene endret også.
Litt letter rengjøring og noen kaker fra bakeren, jo det blir det nok. Men alle skal få gaver, så det skal jeg handle inn!
Det er noen ganger det er greit med søndagsåpne butikker....

Men i dag er jeg jo også veldig glad for at sola har snudd. NÅ GÅR DET MOT LYSERE TIDER!.
Er nok av de som lar meg tynge litt av de mørke døgnene vi har. Kanskje ikke så mye nå i desember, da er det liksom så fullt opp av andre lys og av ting å gjøre.

Ha en fortsatt fin adventstid!!

7 kommentarer:

  1. Ser at du også har fått mange flotte kalendergaver! Er det ikke gøy?! Flotte tøfler har du også strikket.
    Ønsker deg og dine en koselig julefeiring og alt godt i det nye året!

    SvarSlett
  2. Så flitig du er, ennå du er forkjølet.
    Koselig med alle de fine tingene i julekalenderen.
    God bedring og ha en fin førjulssøndag!
    Adventsklem fra Gry : )

    SvarSlett
  3. Fine tøfle, får håpe du snart er i toppform :-) God jul!

    SvarSlett
  4. En riktig god jul og et godt nytt¨år ønskes deg og dine!!!

    SvarSlett
  5. Så fin tøfler og votter.
    Og virkelig mye fint i pakkekalenderen din. Spennende å få en liten ting sånn hver dag.

    Ønsker deg og dine en riktig god jul og et godt nytt år.

    SvarSlett
  6. Du er så flink atte...ha ei god jul...her ligger pinnene på pause...iallefall te i morra..

    SvarSlett