torsdag 21. mai 2015

Nettbutikken utvider og får et eget lite hus!



Nå begynner det endelig å ta form..
Halve butikken er flyttet opp i lageret..Leiligheten begynner så smått å se ut som en leilighet igjen!
Jeg mangler fremdeles en god del hyller, men noe kommer på plass i løpet av helgen. Et bittelite bygg på Årvoll industriområde i Rygge, er stedet jeg kommer til å befinne meg stadig oftere..(mest på kveldstid og i helger....ennå- så får vi se hva utover høsten..Kanskje det blir muligheter for å ha åpnet på dagtid også!)
Og det er lov å komme innom og titte!!!


Det er ganske utrolig at det har vært plass til så mange nøster, strikkepinner, oppskriftshefter og diverse strikke- duppeditter hjemme på gjesterommet mitt..Og jeg gleder meg veldig til å få vist frem alle vakre nøster! Håper alle får sin plass i en egen hylle..


Kasse på kasse..Forhåpentligvis er det ikke blitt kaos i så mange av fargene, sortene og ikke minst innfargingene..Nå gleder jeg meg til å få alt på plass..Selv om det helt sikkert blir både omplasseringer og endringer underveis!
Uansett!! Jeg gleder meg til å få besøk av mine hyggelige garnkunder i et mye romsligere miljø enn de er vant til fra før.. Og kanskje ønske velkommen til nye kunder!
Vi ses!!

Og for deg som ikke bor i nærheten- nettbutikken er alltid åpen!
Klem fra Jorun www.jorunsgarn.no 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar